3 Kasım 2016 Perşembe

Çılgın Tavuklar (Para Kazandıran Oyun?!)

Alıntıdır...

Merhaba arkadaşlar. Bu gün sizlerle para kazandıran harika bir sistemden bahsedicem. Sistem aslında çok kolay fakat ilk başta anlaması biraz zor. Peki kazancı var mı ? Evet var.




Fakat biraz uzun sürmekte. Size bu sistemden daha hızlı kazanç sağlamanız için bu yazıyı yazıyorum lütfen sonuna kadar okuyun. Böylece ilerleyen zamanlarda 30-40 hatta 100 liraya kadar kazanabilirsiniz.

Bu arada kazandığınız parayı 3 Yöntemle çekebilirsiniz. İster inneal kartınızla, ister hesap numaranıza isterseniz de mobil olarak çekeblirsiniz. Parayı 3 ₺ olduktan sonra çekebiliyorsunuz.

Geçelim sistemin nasıl işlediğine.


Sistemin mantığı şu ; sitede farklı farklı tavuklar var. Bu tavuklar saatlik belli başlı yumurta üretiyor. Hepinizin tahmin edeceği üzere ne kadar çok yumurta üretilirse o kadar çok para kazanıyoruz. Daha sonra bu kazandığımız yumurtaların % 75 ini Akçeye %25 'ini de para olarak çeviriyoruz. Akçelerle yeni tavuklar alabilir yada depo kapasitesini artırarak daha fazla yumurta depolayabiliriz.

Başlangıçta ilk ayda en fazla 20 TL kazanabilirsiniz ama işin devamını getirebilirseniz sağlam kar yapabilirsiniz.


Rising Gambler Notu: Ben size daha net bahsediyom oyun parasıyla 2 tavuk alıyosun ve yavaş yavaş yatırım yaparak ilerliyorsun. Kar amaçlı çok kar yapılıcağını sanmıyorum ama sistem uzun süre devam ederse eh belki...  Arkadaşımın ricasıyla paylaştım, katılanlar bana yazarlarsa referansla bari birkaç kişi altınıza yazarım da onların da yarısı kadarı size gelir.

Bu arada bölümler gece yüklenecek merak etmeyin. :)

TIKLA VE BAŞLA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder