18 Ekim 2016 Salı

Tales of Demon Gods




Tanıtım
Bilge İmparator tarafından öldürüldü ve 13 yaşındaki hali ile tekrardan doğdu, Nie Li’ye ikinci bir yaşam şansı verilmişti. Her şeyi değiştirmek için ikinci bir şans, sevdiği insanları ve şehri kurtarmak için ikinci bir şans. Bilge İmparator ile tekrardan savaşabilmek ve ölümünün intikamını alabilmek için bir şans. Önceki hayatında elde ettiği engin tecrübeler ile yeni ve daha iyi bir başlangıç noktasındaydı. En güçsüz olarak başlamış da olsa, hiç şüphesiz en güçlü olma yolunda adım-adım tırmanacaktı. En güçlü Geliştirme Tekniği ile kendisini geliştirmeli, en güçlü Şeytan Ruh’larına sahip olmalı ve Dövüş Sanatları’nın en tepesine ulaşmalıydı. Geçmiş hayatından kalan sıkıntı ve problemler bu hayatında çözülmeliydi. “Geri döndüğüme göre, bu seferki yaşamımda, her şeyi yöneten, Tanrıların Tanrısı olmalıyım. Bırakın da geri kalan her şey ayaklarımın altında ezilsin!

Manganın kaldığı yerden başlamıştır.

12 yorum:

  1. Elinize saglık devamını bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  2. manganın kaldığı yer derken. kaça tekabul ediyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4-5 bölüm geriden başladık ki rahat adapte olun diye bir iki bölüm erkenden başladık. Bu gece yeni bölüm gelecek

      Sil
    2. çokta geride degilsiniz manga 96 siz 92 den başlamışsınız bir novel 2 manga olması lazım yanlışım yoksa

      Sil
  3. allah razı olsun cevirisinin devam etmesını ıstedıgım serilerendi :)

    YanıtlaSil
  4. hocam mangadan ne farkı var 56-62 arası bu karı kızarıyor?

    YanıtlaSil
  5. başka sitelerde 56 ya kadar çevirisi var bence ordan devam edip tüm bölümleri okumamızı sağlarsanız daha iyi olur manga ve novelin ilerleyişinde farklılıklar oluyor çünki bu ve yeni siteniz hayırlı olsun umarım bol bol çeviri yaparsınız :D

    YanıtlaSil
  6. SÜPER BİŞEY BUDUM :d bölümlerin kopyalayıp google translateye kopyalıyorum sonra sesli dinlet diyorum ve light nveli sesli dinliyorum .D düzel buluş. pek kaliteli olmasada genede iyi

    YanıtlaSil
  7. elinize sağlık başladınız umarım devamı gelir

    YanıtlaSil
  8. elinize sağlık başladınız umarım devamı gelir

    YanıtlaSil