5 Kasım 2016 Cumartesi

STWD 106


Çevirmen ZCB

Düzenleyici: Rising Gambler

Skill Taker 106 - Efsane Kan



Aynı zamanda Beelzebub , Açlığın Şeytan Kraliçesi Lownas Otlaklarının 6F zindanına ilerledi.
"Zindan avının ilginç olacağını düşünmüştüm ama sıkıldım."


Önlerinde Yuuto'nun savaştığına benzeyen bir semender cesedi vardı.  Onun "Akushoku" kaprislerini nasıl çekeceklerdi. Onu zindanda bırakmak tuzakları aşmak için daha iyi olurdu.
"Aşk. Sen devam edebilir ve önümüzde bir şey yiyebilirsin. "
"......."
Aşk Akushoku tarafından oluşturulan bir canavar ve semender ile besleniyor. Aşkın onun isteklerini yapmak için bir şartı vardı. Büyülü yaratıkları yiyerek kendi büyü gücünü arttıracaktı.  Daha zor bir istek için daha fazla güç gerekir. Aşk'ın uzmanlık alanı "Yaratmak" ve  "Yıkım". Ancak ne zaman bir istekte bulunulursa performansı kötüydü. Beelzebub hızla alt kata inmek istedi ancak Aşk'ın henüz yeteri kadar büyü gücü yoktu.  Bu nedenle büyü gücü toplamak için  bir süre daha orada kalması gerekiyordu.
"Sıkıldım. Yakında Yuuto -sama yı görmek istiyorum. Neyse bu zindanı hızlı bir şekilde ele geçireceğim."
Aşk'ın yemeğini bekleyen Beelzebub bir sonraki kata geçmek için siyah giymiş adamın önünde duruyordu.  Adam siyah hazine kolyesi takıyordu bu da "Şeytani Göz" özelliğinden koruyordu.  Yuuto bu adamı maceracılar loncasında görmüştü.  Yuuto tarafından kabul edilmişti ve kapşonun altından gülümsüyordu.
"Beklemekten yoruldum Açlığın iblis kraliçesi."
"Onii-san bir sapık mı? Beni böyle sıkışık bir odada bekliyor."
".........."
Adam sessizce başlığını çıkardı ve Beelzebub a bıçak gibi keskin bir bakış attı. Adamın altın saçları ve siyah gözleri bir Trywide kahramanını andırıyordu.  Adamın adı Michael Acard. 500 yıl önce Dünya'yı şeytanlardan kurtaran
"Arc Schwarz" soyundan geliyordu.  Arc Schwarz 'ın İblis Kral zamanında üç kişiyle arkadaşlık yaptığı söylenir; büyücü, bilge ve savaşçı. Bu dört kişinin torunları "Efsane Kan" olarak çağırılırlar ve Dünya'da önemli şeyler yapan kişilerdir.
"Huh... Senin yüzünü bir yerden hatırlıyorum."
Michael'in karakteristik özellikleri arasında sarı saç ve kırmızı gözler vardı. Bu özellikler heykel ve resimlerde güçlü büyücü olarak tasvir edilir. Bu özellikler Archmage soyundan olmanın bir kanıtıdır. Alt sınıf şeytanlar kırmızı gözlü ve sarı saçlı birini gördüklerinde kaçarlar.
"Eğer bir iblis isen bu üzücü. Aksi halde seni çekici bulabilirdim."
Michael, Efsane Kan'ın en yakışıklı adamı, Beelzebub'a baktı.
"Bu da ne? Sen playboy musun? Kes şunu. Üzgünüm ben zaten kalbimi başkasına verdim."
"Haha. Playboy mu? Şaka yapma. Ben seni öldürmek için uzaktan geldim. biliyor musun?"
Adam büyük bir mücevher çıkardı. Sopanın ucuna taktı ve Beelzebub'a doğru itti.
"Sen bir engelsin. Ne yazık ki dünya barışı için ölmek zorundasın. "
Michael'a karşılık olarak Beelzebub Akushoku yeteneğini kullandı ve Aşk'ı çağırdı.
"Sanırım bu üzücü. Kim ya da neden seni gönderdi bilmiyorum ama artık şansın kalmadı."

Açlığın iblis kraliçesi olarak ve insanlığı kurtaran archmage nin soyundan gelen adam olarak 500 yıl önce gerçekleştirilen savaşı tekrarlamak üzereydiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder